sobota, 12 stycznia 2013

Happy B-Day From Poland The Human Echo!

Właśnie tak!
Hmmm.... powiedzcie mi proszę co dzisiaj mamy?
A no tak! Dzisiaj dwudzieste urodzinki DJ Malik'a!!!! :D

Jak zwykle mnie to rozwala xD
Ale do rzeczy:
W związku z tym świętem, polskie directioners organizują akcję na TT:
HAPPY BDAY FROM POLAND THE HUMAN ECHO.
Więc jeśli macie coś takiego jak Twitter (ja nie mam, jest to zbyt skomplikowana technologia, jak na mnie xD) tweetujcie to hasło!

A jeśli nie wiecie czemu "Human Echo", obejrzyjcie sb ten filmik ;)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vTqi1CA-hVU
Ogólnie, to wiąże się to jeszcze z czasami X-factor'a, gdzie miał właśnie taką ksywę ;D

No, a teraz coś ode mnie (tak, wiem, że on tego nigdy nie zobaczy, ale mam to gdzieś :P):
Ekhm... a więc... życzę Ci abyś na zawsze pozostał tym Bad boy'em z Bradford, abyś mógł sobie spać do 17 i znajdywał coraz to nowsze miejsca na swoje tatuaże xD
Aby Ci się powodziło z Perrie :3
Abyś nigdy nie zapomniał o NAS, czyli directioners, które bez względu na wszystko będą z Wami i nigdy Was nie opuszczą <3
Aby trasa wypaliła :D
Abyście przyjechali do Polski!!!
I jeszcze życzę:
wielu lusterek,
wielu "Vas happenin?!" :D
dużo śmiechu,
I przede wszystkim:
ZDROWIA I SZCZĘŚCIA!
Bo jeśli Ty będziesz zdrowy i zadowolony z życia, my też będziemy szczęśliwe! xD

Noooo....  I to by było na tyle :P
A oto pierwsze zdj. dwudziestoletniego Zayn'a!!
Czyż to nie słodkie? xD





I po raz drugi już powtórzę:
JAK TE DZIECI SZYBKO ROSNĄ! :")

Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3
Wasza Rose.

1 komentarz:

  1. Hehe ja już na TT limit osiągnęłam :( Nie mogę już tweetować... Może za kilka godzin, na razie niestety nie;( No, nasz Zayn ma już 20 lat. Zgodzę się z Tb. Ale te dzieci szybko rosną XD
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń